W listopadzie 2017 r., Województwo Łódzkie promowało swój region w mieście Chengdu. W ramach projektu „Łódź goes China” stoisko z polskimi jabłkami, miodem oraz produktami zbożowymi stanęło na kilka dni w stolicy prowincji Syczuan. Całe przedsięwzięcie składa się z kilku komponentów. Jest to promocja medialna zarówno za pośrednictwem mediów tradycyjnych oraz mediów społecznościowych, jak również bezpośredni udział firm z łódzkiego w misjach gospodarczych. Samorząd województwa, w porozumieniu z partnerem - Amber Global Consulting - opracował cykl szkoleń i dwie misje gospodarcze, które mają przyspieszyć ekspansję małych i średnich firm z Łódzkiego w Chinach. Projekt ma być kontynuowany - w I kwartale 2018 r. firmy z regionu łódzkiego wezmą udział w kolejnych targach technologicznych. Na przyszły rok planowane są także działania promocyjne przybliżające kulturę Polski w związku ze 100. rocznicą Odzyskania Niepodległości.

Czytaj więcej >>