W Polsce coraz ważniejszym obszarem wiedzy jest zarządzanie w sytuacji,
gdy firma czy instytucja współpracuje z zagranicznymi partnerami
i planuje intensywniejszą ekspansję poza kraj.
Poznawanie nowych rynków i ich specyfiki – systemu prawnego i podatkowego,
otoczenia biznesowego, środowiska kulturowego jest czasochłonnym
i skomplikowanym przedsięwzięciem. Dlatego Centrum Stosunków Międzynarodowych wraz z ośrodkiem dialogu i analiz THINKTANK stworzyło
akademię wiedzy o świecie – unikatowy program edukacyjny,
dający praktyczną wiedzę, potrzebną do rozwinięcia aktywności zagranicznej
i skutecznego funkcjonowania na pozaeuropejskich rynkach.
Akademia wiedzy o świecie oferuje 3 rodzaje produktów,
które dostosowujemy do Państwa indywidualnych potrzeb.
Produkty Akademii:
Czego m.in. dowiedzą się uczestnicy pakietów edukacyjnych:
• Jak wybrać ten region (prowincję, miasto), który będzie najbardziej odpowiedni do realizacji naszych celów biznesowych
• Europejskie i polskie firmy, które odniosły sukces - jak powielać sprawdzone schematy
• Po jakim masie możemy liayć na zysk z naszej inwestycji
• 10 najlepszych miejsc do inwestowania
• Specyfika lokalnego rynku i strategie wejścia na rynek
• Zakładanie oddziału zagranianego firmy- instrukcja krok po kroku
• Protokół i zwyczaje biznesowe okiem ambasadora
• Zasady skutecznych negocjacji I sposoby na efektywne zdobywanie zagranicznych klientów
• Bez sprzedaży nie ma sukcesu. Reklama, marketing i dystrybucja produktów
• Jak zabezpiemyć firmę przed nieuaciwymi kontrahentami i nie dać się oszukać
• Weryfikacja producenta i dostawcy. Najpopularniejsze OSZUStWa i jak ich uniknąć
• Co trzeba wiedzieć o lokalnym prawie, aby odnieść sukces w biznesie
• Zabezpieczanie swoich interesów na wypadek niewypłacalności partnera handlowego
• Rejestracja znaku handlowego i ochrona własności intelektualnej
• Porady i wskazówki firm spedycyjnych. lak znaleźć najkorzystniejsze rozwiązanie dla swojej firmy?
• Sposoby rozliczeń w handlu zagranicznym oraz finansowanie kontraktów zagranicznych
Doradztwo:
Kompleksowe wsparcie w nawiązaniu i rozwinięciu przedsięwzięcia biznesowego z zagranianym partnerem (business case), Pomoc w budowaniu i realizacji międzynarodowego projektu Reprezentowanie firm na targach, zagranicznych misjach gospodarczych itp. Wsparcie i wskazówki przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowej Organizacja pierwszego spotkania inicjującego rozmowy (w Polsce lub w kraju kontrahenta) Nadzorowanie procesu rozmów handlowych w celu doprowadzenia do podpisania kontraktu Networking i baza kontaktów Pomoc przy zbudowaniu montażu finansowego.
• Skondensowaną dawkę merytorycznej wiedzy o wybranych regionach i krajach, pozwalająca lepiej zrozumieć ich specyfikę i kontekst polityczno-gospodarczy.
• Studia przypadków: strategie działania tych organizacji, które już odniosły sukces na zagranicznych rynkach i mogą się tą praktyczną wiedzą podzielić a także przykłady popełnionych błędów i rekomendacje jak ich uniknąć.
• Statystki i dane pokazujące sytuację p.zc.gólnych rynków i trendy rozwojowe.
• Zajęcia warsztatowe pozwalające nabyć praktyczne umiejętności w pracy z zagranicznymi partnerami w wielokulturowym środowisku.
• Praktycy biznesu I przedstawiciele polskich firm obecnych już na zagranicznychch
• Cudzoziemcy pracujący i mieszkający w Polsce I przedstawiciele firm i instytucji międzynarodowych,
• Przedstawiciele izb gospodarczych bilateralnych,
• Dyplomaci I byli członkowie korpusu dyplomatycznego, znający od podszewki zwyczaje i specyfikę kulturową krajów i regionów, w których pracowali,
• Eksperci gospodarczy i znawcy poszczególnych rynków - m.in. byli pracownicy wydziałów handlu i promocji inwestycji oraz firm,
napisz do nas:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy do kontaktu, wystarczy wypełnić poniższy formularz, a my przygotujemy ofertę skrojoną na miarę.
FORMULARZ KONTAKTOWY: