24

Paź

Poszukiwanie nowych formuł współpracy z partnerami to podstawa ekspansji zagranicznej. Dziś jest ona dla nas dużo łatwiejsza niż parę lat temu - powiedział dr Zbigniew Inglot podczas konferencji "Polska, Europa, Świat – Go Poland, Go Global" w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie. Wydarzenie zorganizowała „Rzeczpospolita" oraz Bank HSBC, pod patronatem m.in. Centrum Stosunków Międzynarodowych. Konferencja miała na celu wymianę doświadczeń biznesowych z różnych sektorów gospodarki i rynków oraz dostarczenia informacji i rad firmom zainteresowanym tematem eksportu i ekspansji zagranicznej. 

Prezes CSM dr Małgorzata Bonikowska poprowadziła panel „Innowacje w eksporcie sposobem na przyśpieszenie zagranicznej ekspansji", w których wzięli udział: Nadia Bouacid -Dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu CCIFP, Maciej Formanowicz - Prezes Zarządu Fabryk Mebli Forte, dr Piotr Kryjom - Departament Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Jerzy Kwieciński - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju oraz Piotr Soroczyński - Główny Ekonomista KUKE.

Polecamy nasz poradnik „Biznes nie zna granic", opracowany we współpracy z bankiem BGŻ BNP Paribas, kancelarią DZP oraz ośrodkiem THINKTANK. Można go przeczytać tutaj



                                                                                                 Dyskusję na temat innowacyjności prowadziła prezes CSM, dr Małgorzata Bonikowska

IMG 0898                           mb go global