Rząd Premiera Indii Narendry Modiego wychodzi z założenia, że najlepszą formą działania zagranicznych firm w tym kraju jest partnerstwo z lokalnymi przedsiębiorstwami i produkcja na miejscu. Rynek indyjski to ponad 1,2 miliardów konsumentów, w tym około 350 milionów osób o dochodach klasy średniej i około 40 milionów milionerów. W związku ze wzrastającym znaczeniem tego państwa, ambasada Indii w Polsce, Indyjsko-Polska Izba Przemysłowo-Handlowa oraz Krajowa Izba Gospodarcza zorganizowały 23 marca w siedzibie KIG konferencję poświęconą szansom rozwoju relacji gospodarczych między Polską a Indiami. Wydarzenie służyło promocji nowego programu proinwestycyjnego "Make in India". W dyskusji wzięli udział m.in. przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki, polskiego i indyjskiego biznesu oraz Centrum Stosunków Międzynarodowych i ośrodka THINKTANK.
Więcej na temat relacji polsko-indyjskich w opracowaniu CSM i THINKTANK: